PL EN WYSOKI KONTRAST A A+ A+
Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zamknij

Hevelianum najlepszym produktem turystycznym 2018!

26.11.2018

Hevelianum zostało najlepszym polskim produktem turystycznym 2018, reprezentując województwo pomorskie! Konkurencja była bardzo duża. O laury walczyły „perły polskiej turystyki”, jak mówi o nich Polska Organizacja Turystyczna. Złoty Certyfikat otrzymało Muzeum Powstania Warszawskiego. 10 równoważnych Certyfikatów powędrowało m.in. do Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Kompleks Sztolnia Królowa Luiza i do Hevelianum.

Konkurs na najlepszy produkt turystyczny to okazja do promocji i rozwoju produktów turystycznych. Już po raz szesnasty przedsięwzięcie realizowała Polska Organizacja Turystyczna (POT) we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi. Uroczysta gala konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT odbyła się 26 listopada w Warszawie.

– Miano najlepszego polskiego produktu turystycznego 2018 roku, to dla Hevelianum powód do dumy, wielkiej radości, ale i zobowiązanie, aby nie spocząć na laurach.  Cieszymy się, że dostrzeżono naszą pracę i to, że się rozwijamy, ale i wiele sobie obiecujemy po tej nagrodzie, na przykład poszerzenia oferty i zwiększenia liczby gości – mówi Paweł Golak, dyrektor Hevelianum. – Dziękuję Polskiej Organizacji Turystycznej za dostrzeżenie Hevelianum i naszego udziału w runku usług turystycznych. Dziękuję wszystkim gościom, którzy codziennie nas odwiedzają, rodzinom z dziećmi zwiedzającym wystawy, uczniom uczestniczącym w warsztatach, gdańszczanom korzystających z naszej oferty imprez plenerowych. Odwiedzajcie nas jak najczęściej. A najgoręcej dziękuję wszystkim przyjaciołom, partnerom i wspaniałej drużynie Hevelianum, dzięki której to miejsce z tak dużym entuzjazmem i skutecznością wypełnia swoją misję. 

Hevelianum przeszło do rywalizacji ogólnopolskiej głosami komisji Regionalnej Organizacji Turystycznej, w skład której weszli przedstawiciele środowiska turystycznego i mediów regionalnych. Już na tym pierwszym etapie konkursu jurorzy uznali, że Hevelianum to produkt, którego bogata oferta pozwala skorzystać zarówno z interaktywnego centrum nauki, nawiązującego do dorobku gdańskiego astronoma Jana Heweliusza, jak i bogatej oferty kulturalnej i rekreacyjnej, a także centrum konferencyjnego.

Laureaci etapu regionalnego przeszli do eliminacji ogólnopolskich, gdzie walczyli o Certyfikat POT. To cenne trofeum, bowiem gwarantuje przynależność do elitarnego grona topowych produktów Polski, promowanych w ramach realizowanych przez POT kampanii krajowych i zagranicznych. Zdobywca Złotego Certyfikatu POT zostaje uhonorowany kampanią reklamową o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali, która odbyła się 26 listopada w Warszawie.

Gratulujemy wszystkim laureatom.

Image title